Karavan Turističke organizacije Srbije “Vidi Srbiju” koje momente ćeš pamtiti ovog leta, započeo je svoju promitvnu letnju kampanju ispod simbola Beograda, sa platoa Avalskog tornja.Turističke organizacije iz gradova u Srbiji na promotivnom događaju na Avali svoju destinaciju predstavili su se na 40 pultova i kulturno-umetničkim programom na bini.
Svečanosti su prisustvovali i ministar trgovine turizma i telekomunikacija Rasim Ljajić, koji je istakao da država u ovoj godini nastavlja sa razvojem i ulaganjem u nove turističke potencijale i obnavlja stare, kao i sa kampanjom za dodelu besplatnih vaučera za odmor u Srbiji. On je ovom prilikom dodao da će pored dosadašnjih ulaganja od strane ministarstva, uskoro nastaviti sa razvojem noviteta na kompleksu tornja na Avali, pre svega u još bolju osvetljenost prestoničkog simbola koji pozdravlja sve goste Beograda prilikom ulaska u naš grad sa svih strana. Osnov za finansijsku podršku su svakako i rezultati koji pokazuju 35,5% veću posećenost tornja od početka ove godine, nego u prvih pet meseci 2017.godine, koja se smatra rekordnom u prethodne četiri.
Direktorka Turističke organizacije Srbije, Marija Labović najavila je početak promotivne kampanje„Vidi Srbiju“ – koje momente ćeš pamtiti ovog leta? koja ima za cilj da u predstojećem letnjem periodu poziva domaće goste da svoj letnji odmor ili njegov deo provedu na destinacijama širom Srbije. Karavan već 8.juna nastavlja put Vrnjačke Banje, a 22.juna je ponovo u Beogradu, na Trgu Republike. Sa Avale je 2.juna odzvanjala truba sa Zlatibora, folklorni asambli iz Srbije, a poseticima je bio priređen i besplatan koncert Bilje Krstić.