Sa platoa Avalskog tornja u subotu, 15. maja Turistička organizacija Srbije (TOS) promovisala je letnju sezonu kampanjom „Biram Srbiju“
„Turistička organizacija Srbije je i ove godine pripremila niz promotivnih aktivnosti namenjen domaćim turistima, kako bi se odlučili za svoj odmor ili barem deo odmora izaberu Srbiju“, izjavila je direktorka Turističke organizacije Srbije, Marija Labović.
Ona je dodala da su promocija aktivnog odmora, boravaka u prirodi, upoznavanja kulturno-istorijskog nasleđa naše zemlje, uživanje u gastronomskoj ponudi, banje i vinski turizam u fokusu kampanje „Biram Srbiju“
O značaju ovog projekta za turizam koji je finansiran iz projekta #EUzaTebe – za kulturno nasleđe i turizam.govorio je gospodin Aleksandar Bec, tim lider projekta #EUzaTebe – za kulturno nasleđe i turizam i predstavnik Nemačke organizacije za međunarodnu saradnju (GIZ).
„Evropska unija kroz ovaj projekat pomaže razvoj turizma u Srbiji, posebno u istočnoj Srbiji i Donjem Podunavlju. Ubeđeni smo da turistički sektor u Srbiji ima potencijal da bude pokretač ekonomskog razvoja ruralnih sredina i omogući stvaranje novih radnih mesta“, rekao je Bec.
Tom prilikom predstavljena je i nova brošura pod nazivom „Biraj Srbiju“, ali i izložba fotografija sa motivima naše zemlje, koja će biti dostupna posetiocima Avalskog tornja u narednih mesec dana
Svoje turističke ponude predstavile su i regionalne, gradske i lokalne turističke organizacija iz cele Srbije.